mandag 6. april 2009

I am back

Idag har jeg vært hos frisøren og vært på cafè med Anna og Sarah, utrolig koselig!
Jeg tok striper og klepte håret bitte litt! Jeg ble ganske fornøyd, men en ting jeg lurer på når man tar striper skal de tas helt inn til hode bunnen?
Ha en strålende dag :-)


Hei folkens :)
Jeg tenkte jeg kunne begynne og blogge igjen hehe ;)
Men denne gangen har jeg faktisk tenkt til og blogg ikke bare av og til :)
Jeg begynner med en konkurranse med en gang. Send inn meg en header og den som
vinner får kanskje en overaskelse i posten?
Skriv din adr i mailen du sender selmafonhus@hotmail.com
NÅR MAN STRIPER, SKAL MAN TA DET HELT TIL HODEBUNNEN?

7 kommentarer:

  1. Så fin du ble på håret! Det kommer helt ann på frisøren regner jeg med, men det fienste og mest naturlige er jo at de er helt inntil hodebunnen, noe det ser ut som dine er :-)

    SvarSlett
  2. Sv: Tusen takk! :-D

    Det er mest naturlig at frisøren tar stripene helt inn til hodebunnen. Ellers ser jo det nesten ut som man har ettervekst med en gang?
    Men du ble foressten veldig fin på håret! :)

    SvarSlett
  3. Siri:
    Tusen takk Siri :-)
    Okei, nei det kom ikke så godt med på bildet men mine er ikke helt inntil hodebunnen! Det ser ut som jeg har skikkelig ettervekst. Men jeg har fått ny time på jazz nå ;)

    Mella:
    Ja, det var det jeg trodde ;)
    Tusen takk!

    SvarSlett
  4. halla snuppa :D så fin du ble på håret!
    kos fra pernille

    SvarSlett
  5. Så fin du ble på håret :-D

    SvarSlett
  6. Du blei kjempefin på håret!
    Takk for en koselig helg <3

    SvarSlett
  7. Pernille: Tusen takk <3

    Sandra: Tusen takk <3

    Anna: Tusen takk<3
    super duper helg <3 kos deg på hytta!

    SvarSlett

Komenter så er du kul (h) :D