torsdag 16. april 2009

torsdag

ja, da var nesten denne dagen over da!
Idag måtte jeg ta buss til skolen og det er pyton.
Jeg har jo akkurat flyttet og det er ganske langt fra skolen så det er ikke noe gå vei også kunne ikke morra til veninna mi kjøre i dag selvom det var dems tur så da tokk vi buss. Jeg pleier og ta buss synes ikke at det gjør noe. Men om morran gjør det noe. Det STINKER parfyme bare tenk det minst 20 mennsker med all slaks forskjellige parfymer.. ÆSJJ!!

Nå sitter jeg bare her og skal øve til naturfag prøve noe jeg bare utsetter og utsetter. Har historielekse som må være ferdig til i morgen også!
Pappa kommer en tur etterpå for og sette opp den nye pulten min! Det blir bra da slepper jeg og sitte på spisebordet og gjøre lekser..
HVA HAR DU GJORT I DAG?
Image and video hosting by TinyPic
dette er jentene jeg hadde i bursdagen min. har lyst på sommer!

16 kommentarer:

  1. Kan tenkte eg det ikke er så kjekt med alle de parfymeluktene:P
    Lykke til på prøva!

    SvarSlett
  2. Så koselig bilde:)
    Sv. Sminken bestiller man fra www.everydayminerals.com

    SvarSlett
  3. I dag har jeg vært på skolen og lest til tentamen :\
    Jeg synes det er litt koselig med buss om morningen jeg :) Hører på musikk og sover!

    SvarSlett
  4. det bildet er så fint :D

    ha en fin dag videre

    SvarSlett
  5. Så kjempekoselig ut<3

    har hatt en vanlig torsdag, skole og lekser!

    SvarSlett
  6. Abelone: Ja, jeg liker og ta bussen hjem da hører jeg på musikk og sover ;)
    vi har også tentamen snart kipern:/

    Sarah: Takk sarah<3 ha en fin dag du også!

    Victoria: Standar torsdag her også! :(

    SvarSlett
  7. Så kjempe koselig ut da=) Fint bilde

    sv. kanskje det blir roskilde.. hvem vet:)

    SvarSlett
  8. Takk :-)
    Roskilde hadde bare vært dødskult!

    SvarSlett
  9. jeg har sovi,gjort lekser:D
    nyti liiiivet!

    SvarSlett
  10. herlig bilde <3
    har ikke gjort noe spesielt, øvet på en prøve jeg også -_-

    SvarSlett
  11. idag har jeg slappet 110% av :) Vært kanon deiligt!

    SvarSlett
  12. Jeg har vært på skolen og trening :) koselig bilde!

    SvarSlett

Komenter så er du kul (h) :D