onsdag 15. april 2009

oversikt

Ja, jeg har jo ikke blogga siden torsdag..
Her er det bilder av mine søte dager som har vært.

FREDAG
Image and video hosting by TinyPic
mitt søte "tantebarn" Julie

Image and video hosting by TinyPic

LØRDAG
Image and video hosting by TinyPic
Julie har funnet påskeegg

Image and video hosting biy TinyPic

MANDAG
Image and video hosting by TinyPic
Otilie og jeg var på cafè

TIRSDAG
Image and video hosting by TinyPic
Tilbake til skole :/

Image and video hosting by TinyPic
Søppel-plukking er funny!

Image and video hosting by TinyPic
mm sulten?

ONSDAG
Image and video hosting by TinyPic
Flåtebygging er fett! :)

Image and video hosting by TinyPic
Sofie er jenta mi <3
Image and video hosting by TinyPic
singel og sexy :)

13 kommentarer:

  1. Haha, morsomt det siste bildet :D

    SvarSlett
  2. så mange fine bilder.. må ikke si jeg fikk lyst på yoghurt! :p

    SvarSlett
  3. frida: ja :)

    Louidr: haha når vi fant den fikk ikke vi lyst til og spise yoghurt mere vi heller. Den var hårete inni og fult av mugg :/

    SvarSlett
  4. Så fine bilder:) Julie var veldig søt:)

    SvarSlett
  5. for noen herlige bilder (utenom yoghurten.. æææsj! :o) ^^

    SvarSlett
  6. Så utrolig søt hun lille jenta var!:D

    SvarSlett
  7. Hanne: takk, julie er dødssøt

    Annikken: takk

    Irene: Takk, yoghurten er superekkel!

    Anna Margrete: Takk

    Vile: Ja hun er supersøt!

    SvarSlett

Komenter så er du kul (h) :D